- Zakończenie roku szkolnego 2010/2011
- Skorupka 2008-2011
- Nasza Mała i Wielka Ojczyzna
- Wycieczka do OGRODU JAPOŃSKIEGO
- Dzień Dziecka
- Czerwony Kapturek
- Dzień Rodzica
- Olimpiada Osób Niepełnospawnych VICTORIA w Głogowie
- Majówka Militarna
- Ognisko Góralskie
- Las to nie tylko drzewa
- Edukacja leśna
- Sportowy Dzień Radości
w Strzelinie - I miejsce w konkursie "Zbieramy nakrętki"
- Dzień Europejski
- Dzień Papieski
- Dzień Ziemi
- Rekolekcje Wielkopostne
- Wiem co jem!!!
- Pierwszy Dzień Wiosny
- Wyginam Śmiało Ciało"
- Spartakiada Integracyjna
- Dzień Kobiet
- Ekologiczna "Skorupka"
- Walentynki
- Zabawa karnawałowa
- Poranny krąg - zima
- Zimowa "Skorupka"
- Jasełka
- Sezon saneczkowy
- Pokaż nam swój świat
- Jaka to kolęda?
- Świąteczne stroiki
- Ozdoby choinkowe
- Bożonarodzeniowe ciasteczka
- Kartki świąteczne
- Mikołajki
- Andrzejki
- Międzynarodowy Dzień Praw Człowieka
- Poranny krąg - jesień
- Jesienna "Skorupka"
- Dzień Niemiecki
- Dzień Nauczyciela
- Święto Sióstr Franciszkanek
- Dzień Chłopca
- Święto Ziemniaka
- Zajęcia na basenie
- Otwarcie boiska sportowego
- Sprzątanie Świata 2010
- Rozpoczęcie roku szkolnego 2010/2011
PORANNY KRĄG – „ZIMA” „Zima lubi dzieci najbardziej na świecie…”
W przepięknej zimowej scenerii po raz kolejny grupy rewalidacyjno – wychowawcze uczestniczyły w cyklicznych zajęciach metodą Porannego Kręgu. Wychowankowie grup: VII, IX, X oraz XI poznawali polisensorycznie zimę.
„Witaj Roman… witaj Andrzej… witaj Dawid…” brzmiały słowa piosenki powitalnej. Dzieci bardzo pozytywnie reagowały na słyszane własne imiona, głośno śmiały się, kołysały w rytm śpiewanej melodii. Podczas zajęć wychowankowie poznawali oznaki zimy: dotykały śnieg, bawiły się soplami lodu, słuchały szumu zimowej zawieruchy, smakowały miętowe pastylki w czekoladzie. Wychowankowie grali na dzwonkach oraz trójkącie. Ciepły nastrój panujący w sali, zapalona świeca, znajomy zapach sprzyjały przyjaznej atmosferze, dawały poczucie bezpieczeństwa i zaufania.
Osoby prowadzące zajęcia (Wanda Stopyra, Anna Piegza, Marta Motyka) dzięki własnej ekspresji mimicznej, głosowej, ruchowej oraz pozytywnemu nastawieniu do dzieci motywowały ich do działania. Polisensoryczne poznawanie zmieniającej się przyrody jest dla wychowanków wielkim przeżyciem, sprawiającym radość oraz zadowolenie.