Wiadomości
- Zakończenie roku szkolnego 2009/2010
- Kopciuszek
- II Olimpiada Osób Niepełnosprawnych "Victoria"
- Skorupka - kwiaty
- Wycieczka na Górę Włodzicką
- Konkurs plastyczny
- Wycieczka na Strzeliniec
- Dzień dziecka
- Ognisko cygańskie
- Integracyjny miting z uśmiechem
- Dzień Matki
- Podróże po krajach Unii Europejskiej
- Dzień Pluszowego Misia
- Dzień Brytyjski
- Wspaniałe święto przyjaźni
- Sportowy Dzień Radości
- Wycieczka do Kłodzka
- Ratujemy i uczymy ratować - spotkanie 4
- Następna wiosenna Skorupka
- Dzień Ziemi
- Ratujemy i uczymy ratować - spotkanie 3
- Bolesna lekcja patriotyzmu
- Wiosenna skorupka
- Ratujemy i uczymy ratować - spotkanie 2
- Witaj wiosno!!!
- Ratujemy i uczymy ratować
- Miasto z korzeniem w herbie - Nowa Ruda
- Dzień Kobiet
- VI Zimowa Spartakiada Integracyjna
- Konkurs plastyczny
- Nasze Vancouver
- Walentynki
- Konkurs kolęd
- Zabawa karnawałowa
- Nasz sukces w Bardzie!
- Hej, kolęda, kolęda!
- Jasełka integracyjne
- Magiczne popołudnie
- Spotkanie z filharmonią
- U Matki Prowincjalnej
- Jasełka
- Spotkanie z Mikołajem
- Zimowa Skorupka
- Warsztaty artystyczne
- Andrzejki
- Poranny krąg 2
- Kocham kino
- Poranny krąg - jesień
- Skrzypek na dachu
- Bliżej Biblii
- Szlakiem wspomnień
- Sztuka pływania
- Dekoracyjne kanapki
- Dzień Nauczyciela
- Jaskinia Galos
- Skorupka 2009
- W kinie
- W bibliotece
- Spartakiada integracyjna
- Wycieczka na basen
- Dzień irlandzki
- Ognisko idiańskie
- Sprzątanie świata
- Komisarz Lew
- Świetna zabawa!!!
- Czary, mary...
- Witaj szkoło!!!
Nasze szkoły
Tym razem zajęcia terenowe w ramach projektu „Czym skorupka za młodu nasiąknie...” odbyły się pod hasłem: „Kumkająca straż naszych łąk, czyli... jak polubić żaby”.
Na zajęciach pani Marta i pan Grzegorz starali się przybliżyć uczestnikom wyprawy życie płazów. Na miejscu wybranym wcześniej przez nauczycieli uczniowie prowadzili obserwacje w dwóch etapach:
- obserwacja miejsca: Czy jest dobre dla płazów?
Jakie elementy środowiska są niezbędne dla płazów? - obserwacja zwierząt z bliska i przez lupę.
Przez cały czas trwania obserwacji pani Marta przekazywała uczniom wiele ciekawostek dotyczących życia płazów. Nie zabrakło oczywiście zabaw ruchowych typu „Naśladujemy poznane płazy”.
Można powiedzieć, że „spotkanie z żabami, ropuchami i traszkami” pozwoliło nam poznać na tyle rolę tych płazów w przyrodzie i dla człowieka, że nie wydają się one nam już tak odrażające i będziemy je traktować z większą życzliwością.