WDN - Rady szkoleniowe
- Zastosowanie terapii czaszkowo-krzyżowej
w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym - Mój park, moja kraina
- Pierwsza pomoc przedmedyczna
- Integracja sensoryczna,
a praca z uczniem
o specjalnych potrzebach edukacyjnych - Analiza aktów prawnych normujących funkcjonowanie niepublicznej placówki zgodnie z art. 7 ust. 3 ustawy o systemie oświaty
- Działanie zespołowe nauczycieli i kształtowanie kompetencji uczniów
w działaniu zespołowym - Kynoterapia
- Metody pedagogiki zabawy w pracy z dziećmi
- Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno - terapeutycznych
dla uczniów z głęboką niepełnosprawnością intelektualną - Diagnoza pedagogiczna uczniów
z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym - Konstruowanie i realizacja indywidualnych programów edukacyjno - terapeutycznych
dla uczniów
z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym
- | Strona główna |
- | Wiadomości |
- | Nasze szkoły |
- | Prezentacje multimedialne |
- | WDN |
- | Ewaluacja pracy szkoły |
2009 -2011 | webmaster: Jacek M.