nauczyciel: J. Myćka
Połącz ze sobą co najmniej trzy sąsiednie kółka o tym samym kolorze.
Powodzenia!
Połącz rury, aby mogła przez nie przepłynąć woda.
Powodzenia!
Ułóż trzy takie same elementy obok siebie tak, aby było ich co najmniej 3 w linii poziomej lub pionowej. Znikną one wtedy z planszy.
Powodzenia!
Przesuwaj klocki tak aby utworzyć rynienkę dla kulki.
Powodzenia!
Urzyj klawiszy strzałek i zaprowadź Czerwonego Kapturka do Babci.
Znajdź pary ukrytych obrazków.
Podczas wykonywania ćwiczenia musisz w skupieniu starać się zapamiętywać położenie odkrywanych obrazków. Gdy odkryjesz dwa takie same obrazki znikną one z planszy. Gra się kończy po odkryciu wszystkich obrazków.
Powodzenia!
Połącz kropki zgodnie z kolejnością liczb. Zacznij od liczby ( 1 ). Na każdej kropce musisz kliknąć lewym klawiszem myszy.
Ułóż kafelki o takim samym kolorze obok siebie tak, aby było ich co najmniej 3 w linii poziomej lub pionowej. Znikną one wtedy z planszy.
Powodzenia!
Zniszcz kolorowego węża z kulek.
Pooglądaj film, w którym pokazuję
jak posługiwać się programem.
Wybierz puzzle i przejdź do gry.
Literki, liczby i słowa
Znajdź i wskarz zadane litery.
Po wskazaniu wszystkich zadanych liter naciśnij przycisk [ SPRAWDŹ ]
aby przejść do następnego zadania.
Powodzenia!
Wskaż, co rozpoczyna się na podaną literkę i kliknij przycisk [ SPRAWDŹ ]
Dopasuj słowo do obrazka.
Co przedstawia obrazek?
Dopasuj zdanie do obrazka.
Popatrz na obrazek i napisz nazwę tego, co się na nim znajduje.
Aby odkryć cały obrazek uzupełnij wyraz odpowiednią literą [ ż ] lub [ rz ].
Za każdą dobrą odpowiedź odkryje się jeden element puzzli.
Kliknij na obrazku o podanym kolorze.
Odczytaj lub posłuchaj i wskaż odpowiednią liczbę.
Przelicz przedmioty i wpisz odpowiednią liczbę klikając na cyfry znajdujące się u dołu ekranu. Jeżeli liczba jest dwucyfrowa np. 12, musisz kliknąć na cyfrę jeden i na cyfrę dwa. Po wpisaniu wyniku naciśnij przycisk [ SPRAWDŹ WYNIK ]
Wpisz wynik dodawania i naciśnij klawisz [ Enter ] aby przejść do następnego zadania.
Wpisz wynik dodawania i naciśnij klawisz [ Enter ] aby przejść do następnego zadania.
Dodaj zwierzątka i wpisz za pomocą klawiatury prawidłowy wynik. Następnie naciśnij klawisz [ Enter ] aby przejść do następnego działania.
Dodaj liczby i wpisz w pole tekstowe prawidłowy wynik. Następnie naciśnij klawisz [ Enter ] aby przejść do następnego zadania.
Uzupełnij działanie dodawania wpisując w każde pole liczbę robaczków znajdujących się na obrazkach. Dodaj do siebie wpisane liczby i wpisz wynik dodawania. Następnie naciśnij klawisz [ Enter ] aby przejść do następnego zadania.
Pisanie na klawiaturze
Ćwiczenie polega na wpisywaniu pojedynczych literek pojawiających się na ekranie.
Klawiatura na ekranie nie służy do wpisywania liter. Podpowida nam ona tylko, w którym miejscu na klawiaturze twojego komputera znajduje się podana litera.
Literki wpisuj za pomocą klawiatury swojego komputera. Pamiętaj, aby przed rozpoczęciem wpisywania literek kliknąć na pole tekstowe, aby pojawił się migający kursor.
Poćwicz pisanie polskich liter.
Aby napisać polską literę, np. ą,
musisz wcisnąć prawy klawisz [ Alt ] i klawisz z literką [ a ].
[ Alt ] + [ a ] = ą
[ Alt ] + [ e ] = ę
[ Alt ] + [ o ] = ó
[ Alt ] + [ s ] = ś
[ Alt ] + [ l ] = ł
[ Alt ] + [ z ] = ż
[ Alt ] + [ x ] = ź
[ Alt ] + [ c ] = ć
[ Alt ] + [ n ] = ń
Po wpisaniu literki naciśnij klawiisz [Enter]
Wielkie litery wpisujemy wciskając jednocześnie np. klawisz z literą [ A ] i klawisz [ shift ].
Aby wpisać wielką polską literę „z ogonkiem” np. Ś, trzeba jednocześnie wcisnąć trzy klawisze: [ prawy ALT ] + [ shift ] + [ S ].
Poćwicz pisanie wielkich i małych liter.
Po wpisaniu litery naciśnij klawisz [ Enter ] aby przejść do następnego zadania.
Poćwicz pisanie zdań.
Po wpisaniu zdania naciśnij klawisz [ Enter ] aby przejść do następnego zadania.
Korzystając ze strzałek na klawiaturze przepłyń żółwikiem rzekę unikając przeszkód. Zbieraj owoce płynące rzeką.
Powodzenia!
Zbieraj brzoskwinki.
Nie łap innych przedmiotów.
Użyj myszki lub klawiszy strzałek do poruszania się dziewczynką.
Powodzenia!
Poćwicz posługiwanie się klawiszami kursorów.
Siądź za kierownicą samochodu sportowego i dojedź do mety w określonym czasie.
Powodzenia!
To już ostatnie nasze spotkanie w tym roku szkolnym. Dziękuję wszystkim uczniom, rodzicom i opiekunom za zaangażowanie i udział w zajęciach.
Życzę Wam wspaniałych wakacji!