nauczyciel: J. Myćka
Wiarygodność informacji w sieci
Znajdź pary ukrytych obrazków.
Podczas wykonywania ćwiczenia musisz w skupieniu starać się zapamiętywać położenie odkrywanych obrazków. Gdy odkryjesz dwa takie same obrazki znikną one z planszy. Gra się kończy po odkryciu wszystkich obrazków. Powodzenia!
Naciśnij przycisk [Przejdź do gry]
Połącz kropki zgodnie z kolejnością liczb. Zacznij od liczby ( 1 ). Na każdej kropce musisz kliknąć lewym klawiszem myszy.
Ułóż kafelki o takim samym kolorze obok siebie tak, aby było ich conajmniej 3 w linii poziomej lub pionowej. Znikną one wtedy z planszy.
Powodzenia!
Zniszcz kolorowego węża z kulek.
Pooglądaj film, w którym pokazuję
jak posługiwać się programem.
Wybierz puzzle i przejdź do gry.
Literki, liczby i słowa
Wskaż, co rozpoczyna się na podaną literkę i kliknij przycisk [ SPRAWDŹ ]
Pisanie na klawiaturze
Ćwiczenie polega na wpisywaniu pojedynczych literek pojawiających się na ekranie.
Klawiatura na ekranie nie służy do wpisywania liter. Podpowida nam ona tylko, w którym miejscu na klawiaturze twojego komputera znajduje się podana litera.
Literki wpisuj za pomocą klawiatury swojego komputera. Pamiętaj, aby przed rozpoczęciem wpisywania literek kliknąć na pole tekstowe, aby pojawił się migający kursor.
Poćwicz pisanie polskich liter.
Aby napisać polską literę, np. ą,
musisz wcisnąć prawy klawisz [ Alt ] i klawisz z literką [ a ].
[ Alt ] + [ a ] = ą
[ Alt ] + [ e ] = ę
[ Alt ] + [ o ] = ó
[ Alt ] + [ s ] = ś
[ Alt ] + [ l ] = ł
[ Alt ] + [ z ] = ż
[ Alt ] + [ x ] = ź
[ Alt ] + [ c ] = ć
[ Alt ] + [ n ] = ń
Po wpisaniu literki naciśnij klawiisz [Enter]
Poćwicz posługiwanie się klawiszami kursorów.
Siądź za kierownicą samochodu sportowego i dojedź do mety w określonym czasie.
Aby rozpocząć grę kliknij na czerwony przycisk.